sreda, 21. december 2022

Patchwork objava

 Na fb imamo patchwork dekleta eno prav luštno skupino in vsako leto takle čas nam Jolanda naredi nov izziv.

Mislim da nas letos sodeluje več kot 80 in en sam užitek je bilo slediti navodilom in narediti prve pol izdelke.

Sama sem za svoje trakce izbrala kolekcijo Best of Morris .



Ker je december tudi čas obdarovanj ,sem za dekleta naredila tudi knjižna kazala in voščilnice z lepimi željami.



Vse skupaj sem vložila v vrečo iz mehkega filca ,tako da se blago oziroma trakovi niso pomečkali.


Ker pa je fajn da čez praznike malo diši,sem v vsak paketek dodala še sivkino vrečko.

Da so bile moje prejemnice vesele,pa govori spodnji zapis.


Sem pa tudi sama prejela čudovite trakove in srčna voščila.

Komaj čakam nadaljevanje tega prazničnega projekta.






Lep december vam želim

Ni komentarjev:

Objavite komentar