sreda, 17. marec 2021

Paradižnik v marcu

 Se spomnite setve svetlih,belih sort.

Tule sem pisala o njih.

Ta teden,ko je zunaj prevladoval sneg sem jih tudi že prvič presadila.

Ker so lončki malo večji,sem sadila kar po 2 sorti skupaj.


Kar 7 sort mi ni kalilo,vzrokov pa je najbrž več.

Kot prvo so moja semena datirala v leto 2016 in so najbrž kljub pravilnemu shranjevanju prestara,nekaj semen pa sem dobila od drugih vrtnarjev in je krivda na njihovih strani.

Ponovno sejala ne bom,bom pa za naslednje sezone te semena nabavila pri bolj zanesljivih vrtnarjih.

 Pri zgodnjih sortah pa je kaljivost skoraj 100%.

Kalila ni namreč samo 1 sorta,setev le te ponovim šele naslednjo pomlad.


 Posejala pa sem tudi že balkonske sorte paradižnikov.



 

Mislim da so od vseh sortimanov tile najbolj sladki.Verjetno je vzrok temu tudi sonce,ki jih na našem balkonu cel dan greje z vso svojo močjo.Če imajo dovolj bogat substrat in dovolj sonca ter vode je pridelka več kot dovolj.Ponavadi se veje lomijo od polnih sladkih sadežev.







Seveda pa na vrtu ne smejo manjkati tudi podolgovate sorte,po domače kar pelati.

Obožujejo jih  Italiji,no všeč pa so tudi nam.Imam jih v vseh barvnih odtenkih,tule sem sejala pretežno rdeče variante.




Kot zadnje sem letos sejala temne sorte.



 

Lep marec vam želim


Ni komentarjev:

Objavite komentar