torek, 5. april 2022

Pomlad je tu in z njo razstava,vabljeni !

 

Vabljeni na razstavo v Notranjsko hišo .

Za hitri  pogled pa nekaj  slik mojih izdelkov (zeleni aranžmaji so od ustvarjalke Divne).Slikano je z telefonom,malo se mi je tresla tudi roka ;).

 

Za vse obiskovalce sem pripravila male dišeče vrečke polnjene z domačo lavando.

Stojalo oziroma etažer pa mi je z mojo pomočjo pripravil mož.

Ker se za vsako mizo spodobi da ima praznični prt,sem sešila v pisanih pomladnih barvah  malo večji nadprt v pachwork tehniki Dresden plate.Vsi odtenki se ponavljajo skozi vso razstavo.

Zajčke mi je pomagala sestaviti moja Eva,posajeni pa so v vrtni kreši.









Lepo vabljeni,,

več slik pa je posnel mojster fotografije ,gospod Šubic in jih boste našli TULE.

Lepo pomlad vam želim.


1 komentar: