sreda, 28. februar 2024

Domače limone so vsestransko uporabne

 ..če ti življenje ponudi limone...

          ....si naredi limonado ......in tu je še nekaj meni ljubih idej



Limone operem, olupim in odstranim čim več bele kožice ter  skuham v sladkem sirupu.

Receptov na netu je res veliko in več ali manj so vsi podobni.


 

1.Jaz sem lupino dala v mrzlo vodo ,zavrela in odcedila.Postopek sem ponovila 3x.

Lupino sem na koncu postopka odcedila in osušila.

2.V pol litru vode sem zavrela pol kilograma sladkorja in mešala toliko časa,da se je sladkor stopil. 

3.V ohlajen sladkorni sirup sem dodala lupino in počasi na zmernem ognju kuhala vse skupaj cca 45 minut.

4.Limone odcedim in sirup shranim v hladilniku.Uporabim ga za sladkanje čaja ali ga dodam namesto sladkorja v peciva.


 

5.Lupino posušim.Uporabim kar ventilator v pečici.


6.Posušeno lupino potresem s sladkorjem in shranim v zapri posodi.


7.Tako pripravljeno limonino lupino uporabim za sladice,sladoled ali ledeni čaj.

8.Limone ki sem jih olupila  stisnem in sok vlijem v modelčke za ledene kocke.Uporabim jih poleti v hladnih pijačah,sokovih ali ginu .


Lep zadnji dan februarja vam želim


Ni komentarjev:

Objavite komentar