nedelja, 11. september 2022

Vintage barve in stara lestev

 Mož mi je že nekaj let nazaj iz službe  prinesel 2 odsluženi lestvi.

Dejansko nista bili več uporabni in tudi po treh čiščenjih nisi vedel kakšne barve sta bili na začetku.

Njegov cilj je bil,da za obiranje jabolk na domačem vrtu bosta menda ok.......no to je mislil on...

..jaz sem pa takoj vedela da njegove ideje nekak ne držijo vode.....


Manjšo sem naprej očistila z žičasto krtačo,potem je na vrsto prišla mrežasta gobica,kasneje čistilni alkohol.......in na koncu še ce in razmaščevalec.....

Približno na pol očiščena je dobila najprej poličke in mesto v jedilnici..

Po kakšnem letu pa sem z pomočjo mladine določila tudi barve,no tudi slika v ozadju je pripomogla k odločitvi..




Skombinirali smo rjavo z olivno zeleno in ker je barve ostalo še za nekaj potegov s čopičem,sem pobarvala še malo ikeino sestrično....







Naj vas ne bo strah recikliranja in barvanja.Ko je izdelek končan je zadovoljstvo popolno.

Lepo pisano jesen vam želim



Ni komentarjev:

Objavite komentar