petek, 6. avgust 2010

Borsa

Vedno ko odhajam v knjižnico imam knjige pod roko.
Do danes.
Od danes naprej pa z torbo,ki je bila narejena v ta namen.Porabila sem vse bombažne nitke,do zadnjega cm(spet čistim zaloge).
Z notranje strani je podložena,in podloga je svoje mesto dobila tudi zunaj.V notranjosti ima tri male žepke in zraven je prišit še žepek na vrvici za izkaznico.
Danes je doživela že svoj krst in se je super obnesla.Vanjo spravim do 6 knjig,kar je ravno dovolj .

Odstrani oblikovanje iz izboraDobila je tudi štiri gumbe in bo ostala kar brez zadrge ali kakšnega drugega zapirala,saj bodo v njej samo knjige in odpiranje in zapiranje samo vzame čas.

6 komentarjev:

  1. super torba, uporabna in lepa. zapenjanja pa res ne potrebuje, gotovo se ti strašno mudi brat:))
    prav čakala sem, kdaj boš prišla v družbo blogeric. čestitke in veliko veselja ob tem :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hej,
    se strinjam z Mojco; super borša in super, da pišeš blog:) Veselo pisanje po osmi in pol...
    LP iz Postojne:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super torba in super, da pišeš blog :) Te bom lažje spremljala :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala vsem trem.
    Res je kar dolgo trajalo,da sem se opogumila in pristala v "klubu blogeric".
    Mi pa gre zelo počasi tole urejevanje in kombiniranje.
    Ampak počasi se daleč pride in ko bo po osmi in pol spet malo več časa ,se bom spet malo učila,malo igrala in poskrbela za svojo dušo in tale še v povoje zavit blog.

    OdgovoriIzbriši
  5. Takšno BRALNO-knjižno torbo bi pa definitivno potrebovala ZVEZDA:) Krasna, uporabna je.

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj Ivi,se potrudim v bližnji prihodnosti.
    lepo mi bodi tam čez hribe mimo Ljubljane.

    OdgovoriIzbriši