četrtek, 9. september 2010

Nekaj malenkosti

Spet sem malo šivala.
Nekaj majčkenih torbic"drobižek",ki so lahko za kakšen žeton ali kovance.

Pri drobižkih sem malo pospravila koščke in flikce blaga,.....


In pa seveda tudi dva kompleta toaletk ali
"babušk".Oba imata že svojo lastnico.









Zložene ena v drugo.
In sestavljene kot "babuške".
Mi je pa tudi "kot odpirajoča školjka" zelo všeč.
Tele modre so za sestro.
Upam,da bodo barve prave.
Pisane so za pridno gimnazijko.

4 komentarji:

  1. kakšne dobre barve. pa izdelava - gumbki se mi zelo dopadejo. me kar skomina po kakšnem kompletku :)

    OdgovoriIzbriši
  2. O halo!!! tele babuške so pa ful posrečene.

    Ko sem tvoje ime med komentarji prebrala, sem se malo za ušesi praskala, ko pa sem tvoj blog odprla, se je pa vse pošlihtalo ;)

    OdgovoriIzbriši