sreda, 26. januar 2011

Še ena kofetarska in zadnja....

....za nekaj časa.
Tokrat sem jih šivala v kolaž tehniki.Zato so različno obrnjene,različno velike,različno......
Kakor je pač nanesla domišljija,ki je tule šla res svojo pot.
Porabljene so vse vrečke,vrečkice in škrtoci,ki so bili spravljeni v škatli.

In šele ko sem razvijala slike,sem opazila,da imajo nekatere vrečke še "skonto ceno" in to v frankih.In jo bom kar pustila,bom čez leta lažje preverila koliko švicarjev sem dala za četrt kile....
Torba ima ob strani moje reciklirano jeans krilo.Ravno tako je podloženo zaradi stabilnosti in boljše kompaktnosti.
Ker pa se ponavadi podloga če ni prišita temeljito zelo rada premika,sem jaz to rešila kar z gumbi.
Na vsaki strani sta dva in spodaj na dnu so štirje.

Takole,z kavo sem za kakšno leto zaključila,toliko časa je namreč potrebno da se napolni škatla za reciklažo.

Uživajte maksimalno!!!

2 komentarja:

  1. Super ideja in zelo zanimiva torbica! Na mojem blogu te nekaj čaka!

    OdgovoriIzbriši
  2. Te v kolažni tehniki so še bolj zanimive. In tale s ceno je dobra :)

    OdgovoriIzbriši