torek, 12. april 2011

Swapale smo

Na našem Otoku zakladov smo že pred kakšnim mesecem swapale.
Tokrat smo šivale prevleke za blazine.
Prvič sem bojevala bitko z krpanko.Tako po načrtu,ne tisto na en dva tri.....


Prevleki sta odšli v mesto ob morju in moja swapika je bila zadovoljna.
In danes sem končno poslikala tudi moj prejemek.
Nastajal je pod pridnimi spretnimi rokami Alenke.
Takole sta svoj prostor našli na naši sedežni .....
in takole sta se nastavljali soncu.
In ker je Alenka ena taka fejst dečva je zraven swapa dodala še "borso".
Tale borsa je hudooo uporabna.Ima polno notranjih žepkov in skritih predalov.
Alenka ji je dno podložila z usnjem,tako ni strahu ,če jo kdaj položim na tla.
In swapanju še nismo rekle NE!!
Trenutno šivamo predpasnike,takšne vesele,pomladne,navihane,...........samo še nekaj dni in skrivnosti ne bo več.

Naj živijo drobna presenečenja in pomladne skrivnosti!!

Uživajte!!!

3 komentarji:

  1. Super ste, pa še zanimivo se sliši vse to.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepe prevleke si naredila, pa tudi tiste, ki si jih prejela so krasne.

    OdgovoriIzbriši
  3. o, lepe izdelki, ja swanje je ena res luštna zadeva, jaz tudi komaj čakam, da vidim vse predpasnike v živo,..za tvojega že vem, da je čudovit.

    OdgovoriIzbriši