ponedeljek, 15. avgust 2011

Projekt stopnišče ali ...

...pleskarija tretjič

Takole je bilo naše stopnišče poškodovano in zaflekano.Polno prstnih odtisov in sledi nekoč majhnih,sedaj pa vedno večjih ročic :) .
Najprej smo vse zaščitili,zafugirali,pogipsali,....
Boljša polovica mi je pripravil pravi leseni oder,saj so stopnice zavite in o kakšni lestvi razmišljat bi bilo jako nevarno.

Pa še zgornji hodnik
Ki je dobil lepo živahno,toplo barvo.
Tale kosmata vreča me je spremljala povsod in vedno.Na koncu smo jo morali dobesedno zapirati,ker je s svojim dlakavim repom vnašala samo dodatno delo.
Takole pa je sedaj.Naše mrzle stopnice so dobile lepo toplo barvo.Na desni je mehko rumena,
na levi ob ograji pa toplo oranžna.
Pa še pogled dol.
Skoraj vsako uro sem se jezila na malarja,ki nam je hišo pred desetimi leti jako nestrokovno prepleskal z apneno belo barvo.Sledi njegovega razpadajočega čopiča so povsod,saj so mu dlake kar letele ven.
Vendar jih prej sploh nismo opazili,....sedaj pa sem jih pridno s pinceto vlekla dol :( .

Tule so stene še sveže barve,sedaj po desetih dneh so stene že posušene in je barva enotna brez flekic in mokrih pack.

Seveda pleskarije še ni konec.Sem komaj na slabi polovici.
Vendar nadaljujem jutri.

Uživajte!!

1 komentar:

  1. Ej, vsa čast, pridna si kot šus. Jaz se že celo poletje spravljam prepleskat predsobo, pa morda mi bo uspelo jeseni :))) Lepa preobrazba in se strinjam, da rumena daje toploto in kot bi sonce sijalo ves dan.

    OdgovoriIzbriši