petek, 4. maj 2012

~6~

Samo 6 sem jih uspela narediti čez praznične dni :( .
Res ne vem kdo mi krade čas?


Tri srčaste


in tri zvezdaste.


Raje ne napišem koliko jih še čaka na obdelavo :(.
 Še dobro,da so moje stranke potrpežljive :)  in razumejo,da hitreje res ne gre.

Žal.


Bodite lepo

4 komentarji:

  1. jaz pa vem kdo krade cajt- tisti lepi zelenjavni nasad, ki sem ga že nekajkrat pogledala ( redko se vračam na isto objavo nekega bloga ;) )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Točno tako je Natali.
      Tisti "peskovnik" mi pobere res skoraj ves prosti čas.


      Bodi lepo

      Izbriši
  2. Ma frajerka si z vsemi temi reciklažami...jaz se še ene ne spravim narediti. Mož me stalno sprašuje, a tole rabimo ( ko pojemo kakšno marmelado, senf in ostane posoda). Seveda rabimo, a se ne spomniš, da sem lani še morala kupit kozarce, ko sme marmelado kuhala :-).Super so!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hali,me vedno vse rabimo.
      In čez 7 let itak vedno vse prav pride :)


      Bodi lepo

      Izbriši