sreda, 14. november 2012

44

Ne,ni jih 44.
Gre pa takole :
10  parov,
20  copat
44  velikost


Malo gumbkov in nahrčkan jeans.







Malo toplega filca in letečih kačjih pastirjev ;)







Skratka, vsega po malem -za vse


8 komentarjev:

  1. Mene že dolgo vleče šivanje copat. Lani sem se prijavila na tečaj v Triglavsko rožo na Bledu, pa je v tropsko vročem septembru odpadel, tako da še ne znam. Imam že precej zbranega džinsa, filc tako sama delam - kje bi dobila navodila?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ladka:
      jaz sem nek približek krojev že mnogo let nazaj dobila iz Burde in pa iz Ateljeja ali mogoče Unikata.
      Vendar je najlažje takole(to tudi sama naredim)
      -kupiš sobne copate ,tiste navadne za 2€ v samopostrežni
      -jih po šivih razparaš
      -vse dele prerišeš na karto ali lepenko in to je to.

      In potem šivaš nekako takole
      izrešeš material
      podplat,medvlogo in pa vrhnjo plast podplata
      in izrežeš vrhnji del copata.
      če boš imela filc je potem za vrhnji del dovolj ena plast,če pa boš imela blago pa priporočam dve plasti.Skupaj jih sešiješ z robnim trakom.
      Z bucikami speš vrhnji in spodnji del.Sešiješ skupaj
      in potem še obšiješ z robnim trakom.
      Upam da sem kaj pomagala.
      Ni težko.

      lp

      Izbriši
  2. Anonimni, sranja, jaz tudi ne obujem, samo to je pa daleč od sranja.
    Valentina, čudoviti copati. Mogoče malo smešno vprašanje, kje nabavljaš, medvlogo in robni trak.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Renata
      medvlogo nabavljam v metražni trgovini,marsikaj uporabnega pa najdem tudi v tovarni Filc v Mengešu.
      Robni trak pa tudi,kar tule pri nas v metražni trgovini.
      Če ne boš nikjer dobila,ti grem jaz ponjo tule pri nas.

      Lp

      Izbriši
    2. Kje se da dobiti robni trsk.

      Izbriši
    3. Pozdravljena,robni trak vzamem v Cerknici v trgovini Mrava.Sem si že pred časom naredila zalogo,kako stojijo danes z založenostjo ne vem.
      lp

      Izbriši
  3. Kako lahko se je skrivati za anonimnostjo :).
    Res :)
    Žalostno :)

    Torej "anonimni" tvoj komentar je odstranjen,v prihodnje pa:"le čevlje sodi naj kopitar"

    OdgovoriIzbriši