sreda, 23. januar 2013

Popoldan pa...

...spet šivarije,kakopak.
Brez teh pri meni skoraj ne gre ;).

Nastalo je 5 peresnic za mladino,ki jo vsakodnevno srečujem ;).
Koščki so bili polikani in pripravljeni že decembra,pa je preveč natrpan urnik določil drugače .

Takole se je šivalo torej popoldan











Jutri pa ...
..pa bo dišalo po kavi ;)

Bodite lepo

6 komentarjev:

  1. OO, sem našla eno pridno čebelico :) Pribrkljala sem do tvojega bloga, všeč so mi tvoji izdelki, pa vidim, da tudi vrtnariš uspešno! super, se še oglasim!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobrodošla.

      Vrtnarim tudi in to zelo rada.
      Le naše notranjsko podnebje ni najboljše za kakšne presežke in eksote.

      lp

      Izbriši
  2. ooo super izdelki :) zelo so mi všeč.

    OdgovoriIzbriši