nedelja, 3. februar 2013

še šivarij,še krilc-samo pomladi še ni :(

Še kar šivam.
Še kar za poletje,čeravno nam narava kaže čisto druge smernice :(.

Trojček:
Krilo za veliko Hano
In hlače ter krilce za malo Barbaro



Na zalogi je bilo še nekaj modrega indijskega blaga.
Tako lahkotno je,prav za poletne vroče dni

Veliko za H in malo za B :)

Kupček pa je takšenle
Z poletnimi zadevami sem zaenkrat zaključila.

Zunaj imamo namreč tole






In končno je prispela tale





In še tole,malo za sline cedit ;)
Vmes ko se jaz predajam šivarijam moja E poskrbi za slador v hiši




lepo nedeljo vam želim







8 komentarjev:

  1. Pridna! Mi pa še nimamo dovolj snega...ga še čakamo...:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Če pa s temle ne boš priklicala pomladi... potem pa res ne vem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žal mi res ni uspelo.
      Sneži,sneži,sneži,......



      lp

      Izbriši
  3. Ampak tista tvoja zimska idila sploh ne paše v ta poletna krilca :P
    Tvoja E je pa zelo pridna.

    Miza je pa ...wow!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne,zimska idila res ne paše več.Sploh februarja smo jo vsi že po malem siti.

      E pa prenesem pohvale.

      lp

      Izbriši
  4. Kako lepo se poda tisti zaključek s čipko na koncu kiklce.

    Da o rogljičkih ne govorim. Izgledajo tako mehki in sladki.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi H ima rada čipke.So njen obveezni modni dodatek.


      lp

      Izbriši