petek, 15. november 2013

Spet smo kofetkali

Vidim ,da se mi tule nabira prah :(.
Hja saj v realnosti ni tako.
Že 14 dni pridno šivam copate in kmalu me bodo začeli klicati "Muca Copatarica".Vmes so me še malo obiskali virusi .Res ne vem kdo jih je povabil in kdo jim je odprl vrata???? ;)

Sem pa med copatkanjem uspešno končala še nekaj kofetaric,ki pa so že odkofetkale na vse strani dežele.

Najprej en malo večji "cekar".Tale je narejen iz večjih vrečk.In priznam da sploh nisem vedela,da ima Barcaffe toliko različnih kav.



Še ena bolj free varianta šivanja



V hecu sem sliko poslala tudi na Barcaffe portal.
In za nagrado dobila tole :

Res zelo prijazno in lepo od njih.
Torej bomo še srkali toplo in okusno kavo in še šivali "kafetarce".


Zbirateljice vrečk so mi prinesle tudi cel paket ovitkov od Loka kave.
Torej sem sešila še eno njihovo.


Nabrale so se tudi vrečke Crem cafe .


In pa še nekaj osvežilnega


Uživajte !

5 komentarjev:

  1. Res se jih ne morem nagledat! Prekrasne so! Barcafejeve so mi najboljše, ker pač obožujem Barcafe :) In edino pravilno, da so te nagradili, saj jim delaš najboljšo reklamo :) Pa cedevitina je tut čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  2. Res se jih ne morem nagledat! Prekrasne so! Barcafejeve so mi najboljše, ker pač obožujem Barcafe :) In edino pravilno, da so te nagradili, saj jim delaš najboljšo reklamo :) Pa cedevitina je tut čudovita!

    OdgovoriIzbriši