petek, 7. marec 2014

Tablica,bralnik,e knjiga,...

in najbolj pravilno menda kindle.
Vedno več jih je,tudi doma imamo nekaj podobnega.
Svet se vrti naprej in tako se z njim vrti tudi naš elektronski svet.

Že med počitnicami sem sešila ovitek za naročnico.
In.
In ni za verjet pozabila nanj.
Res me je sram in mi je prav nerodno in če me ne bi naročnica malček spomnila bi bil najbrž še danes lepo položen v obloženi kuverti na polici.
Ne vem ali je ta moja pozabljivost povezana z starostjo ali preutrujenostjo ??

Skratka danes je ovitek že na poti
in v opravičilo sem včeraj ponoči naredila še vrečko .

Narejeno v kombinaciji jeansa in oranžnega bombaža.
Dodana tudi čipka.


V notranjosti je elastični trak,da se kindle lahko vstavi v ovitek.



In v kompletu z vrečko


Tudi vrečka je podložena z bombažem.
Ne vem sicer koliko je kindle občutliv na tujke ,vendar se mi je zdelo da bi bil sam jeans mogoče pregrob in bi ploščico lahko "opraskal" zato sem notranjost podložila z mehkim bombažem.


Lep vikend vam želim.

5 komentarjev:

  1. Se je tudi že meni zgodilo, sem pozabila.Naredila si krasen ovitek, pisane sovice, jeans, lepo paše skupaj. Pa oranžna barva , čipka, super.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozabljivost ni posledica let :-) Ovitek in vrečka pa sta čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si tole skombinirala. Po moje je vzrok utrujenost, leta zagotovo ne.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi az mislim, da leta nimajo s tem nič opraviti. Drugače pa si zopet naredila čudovite stvari.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  5. super ideja in čudovit izdelek

    OdgovoriIzbriši