petek, 20. junij 2014

Na novo pot se odpravljata...

...moji mali dve.
Še pred tem pa se je zgodila valeta in slovo od OŠ.

Za razredničarko smo s pomočjo celega razreda pripravile darilo,
sešila sem še toaletko in v enakem stilu je bil tudi šopek.



Pšenica,sivka in planike z domačega vrta.



Še nekaj utrinkov z valete .
Dekleti pa sta imeli tudi svojo slikarsko razstavo.


V torek pa še pohvale najboljšim.


In prireditev kjer sem najbolj uživala je bil koncert sošolke Neže.
Violina in Neža sta bili eno.
Poslušala bi jo še uro,dve ali tri ali več.
Čudovito,nabito z čustvi in pozitivno energijo.


Se še spomnite svoje valete?

4 komentarji:

  1. Svoje valete se ne spomnim, ker mislim, da v pradavnini tega še ni bilo :-) Zato se pa še dobro spomnim valete svojih otrok in solzic ponosa :-))
    Čudovito darilo si pripravila razredničarki. Šopek me je očaral :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Le kje so že ti časi?Pa se je končalo še eno obdobje za tvoji deklici.In že sta na pragu novega.Želim jima vse najlepše in najboljše :)
    Darilo pa je res vrhunsko narejeno.Šopek pa naravnost čudovit.
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  3. Pridni tvoji pupi. Veliko uspeha na novi poti!

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj, kje je ze moja. Ampak spomnim se pa se je :) Krasno ste tole pripravile. In obema zelim cudovito novo pot.

    OdgovoriIzbriši