sobota, 13. december 2014

Candy za 500 objav

Ali po domače cukerček za 500 objav.
No cukerčka sta kar 2.
Eden je bolj času primeren in drugi je v upanju na čim hitrejšo pomlad.
Oba sta mehka in velika cca 40cmx40cm.
Za njiju se potegujete z komentarjem ali delitvijo objave na svojem blogu.V komentar pa napišite katerega bi želeli.
Zaključimo 18.12. dopoldne !
Naj se decembrsko sladkanje prične.







 Na zadnji strani pa zgledata takole.



Sedaj ste najbrž že ugotovili da podarjam  2 mehki blazini.
Pa še malo statistike:
~500 objav
~109 spremljevalcev
~160.998 ogledov bloga
~2.152 komentarjev

Hvala vsem!

9 komentarjev:

  1. Čestitke za tako uspešen blog! Se ne čudim, da je tako uspešen, saj je zelo zanimiv, pozitiven, poučen. Hvala, da z nami deliš vse to! Izbrala pa bi blazino s kravicami, jabolki, račkami...za mojo Lino.

    OdgovoriIzbriši
  2. Statistika je odlična in me glede na čudovite izdelke sploh ne čudi.:) Pri nas doma smo bolj sončkasti, zato bi za našo deklico bila ljubka pomladna blazina ravno prav. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke za tako veliko število objav! Lepo je spremljati, kaj vse se ustvarja in dogaja v cuprniji. :-)) Obe blazini sta zelo lepi. Postavljam se v vrsto za snežake. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke za tako obiskan blog in veliko število objav.

    Čeprav sem bolj sončen tip pa so mi tokrat snežaki ljubši

    Atenka

    OdgovoriIzbriši
  5. Glede na to, kako pridna in vsestranska ustvarjalka si, me 500 objav sploh ne preseneča. Na novih 500!
    Če me izžrebaš, pa bi naš jr. kravico.
    milenacs.

    OdgovoriIzbriši
  6. čestitke za tako lepo in veliko statistiko! naj še dolgo živi tvoj blog,
    lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Iiii kako lepo.Čestitke, ti si res ena pridna in ustvarjalna deklica :-) Tale z jabolki, korenčkom bi bil kot naročen za mojo malo nečakinjo :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Super čestitke za ta dosežek, le tako naprej.. tale s kravico je zelo prisrčna..

    OdgovoriIzbriši