nedelja, 20. december 2015

Božični swap

Na forumu Otok Zakladov je Suzy-1 razpisala ;Božični swap.
Ker je juta res "moj material " niti nisem dolgo pomišljala o materialu ,malo več časa za razmislek sem si vzela v kakšno obliko bom kos  jute preobrazila.

Ker pa se držim nekak načela da ne podarjam zadev,ki jih sama ne bi želela in ker jaz imam res rada torbe iz jute :je ideja prišla kar hitro :).

Sešila sem srednje veliko torbo,takšno za potepanje po prazničnih stojnicah in okrašenih ulicah.
Torbo sem tudi podložila ,zapira pa se z gumbkom in vrvico.
Ima tudi dve naramnici,ne vem kako je pri vas,ampak jaz imam nekak raje dve krajši naramnici kot eno dolgo.
Ker pa je tema swapa: Božični swap ,sem dodala na eni strani še bolj praznično blago kot dekoracijo in na drugi strani žepek iz istega blaga.
Torbi pa sem priložila tudi sporočilce :).









 Srčno upam da je prejemnici všeč in ji bo torba dolgo in dobro služila.


1 komentar: