torek, 23. februar 2016

Toy Storage & Play Bag

Ne vem kako bi pravilno prevedla,tako da zaželjena pomoč.
Vrečka za igrače z igralno podlogo????

Meni se zdi tole res zelo praktično in hitro narejeno.Pa tudi igrače so hitro pospravljene in vrečko lahko vzamemo tudi na potovanje,obisk,...

Idejo sem našla TULE .

Delala pa sem takole:


























Žličke so delo URŠKE .

Upam da so bila navodila dovolj jasna in se bo še kakšna mama ali babica odločila za izdelavo igralne podloge.

4 komentarji:

  1. Super izvedeno in zelo praktična stvar.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako super ideja in izvedba. Pa še jedilni pribor dobi na to temo. Kako bi bila včasih moja2 tega vesela. Ko sta bila majhna sta imela v sobi tepih s cesto ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. O, kako krasna ideja in izvedba. Kje si bila, ko je bil moj sine majhen in je avtomobilčke prenešal v cekarju iz vrbovih šib in je bila cesta po celem stanovanju? :-)))

    OdgovoriIzbriši