sobota, 30. april 2016

Ko se vremenu utrga ........

.........ni kaj rečt.
Vremenu se na trenutke res en malo utrga.
Upam da smo prebrodili najhujše in je otoplitev že za vogalom.

Saj ne da na Cuprniji nismo vajeni ekstremov,samo letos je pa šlo tole res malo preveč v pomladne dni.







V rastlinjaku smo zakurili Vibro kamin.
Najprej sem razmišljala da bi vse te zabojčke z sejančki in rastlinami odnesla v hišo,vendar je teh zabojčkov več kot 40 in niti sanja se mi ne kam vse bi jih natlačila.



 paprike in čiliji


letos imam tudi bele melancane


prvi paradižnikovi cvetni  popki

več kot 300 sort paradižnika je v tehle zabojčkih






posejane so tudi že bučke,zelišča,melone,..





Za hitrejši pridelek pa sem si letos posadila grah in bob kar v platojčke.
Sedaj bom takole velike sadike že presadila v gredo.



Takole cvetoče pa je bilo 1 sam dan pred "zimo".



Lepe in tople praznične dni vam želim.

2 komentarja:

  1. Res je, preveč v pomlad je šlo in preveč snega so nasuli :(
    Pa pomlad je bila kot poletje, zato je vse cvetelo in brstelo. Na srečo si rešila svoje sadike. Tudi moji paradižniki v tunelu so preživeli, sem jim kurila s svečo pol loncem. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ma dobr si se ti tole spomnila, da si jih podkurila, take količine bi bilo škoda, da pride v nič, res... lepo naj ti rastejo

    OdgovoriIzbriši