nedelja, 19. junij 2016

Domača lekarna

Že dva dni je prijetno toplo in suho.Idealno za nabiranje zelišč,dišavnic in gozdnih plodov.

Že leta sama skrbim za domače čaje.Narava nam res veliko nudi in ne rečejo zastonj :da za vsako bolezen ena rožca raste!
In sva danes vzela košare ter šla do prvih pašnikov .




Nabirala sva liste in plodove gozdne jagode,  Rumeno cvetoči ranjak.


Našla sem še brinove vršičke



Travnik je bil poln modrih travniških kadulj.

Sedaj je še čas da naberemo liste leske in mlade liste breze .

V polnem cvetju je tudi materina dušica .

Cveti pa tudi že šentjanževka 
 


Na vrtu me že razveseljuje sivka,tudi to bom kmalu porezala.

Zacvetele so že prve kamilice.
 In prav lepo se obarva kumina.

 Z zeleno barvo kraljuje melisa.
 Čas pa bo tudi za metin sirup.
 O šipku na vrtu sem že pisala,takole cveti pri meni.


O bezgu pa več naslednjič.

Tudi žajbelj ne sme manjkati na domačem vrtu



Cvetove in zelišča posušim na papirju,kartonu ali brisači.
Se mi zdi da se tako hitreje suši in je manj možnosti za plesen saj lepo vpijejo vlago.

Lep pričetek poletja vam želim.

2 komentarja:

  1. Kako lepo pisano je bilo v tvoji košari. Sama sem sušila samo zelišča, čajev se še nisem lotila (do sedaj sta mi jih priskrbela starša), zdaj pa bo treba. Hvala za vse namige.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi pri meni se sušijo vsa mogoča zelišča. Ampak toliko jih pa ni, kot pri tebi. :-)

    OdgovoriIzbriši