nedelja, 25. september 2016

Domača "vegeta".

Zdajle je tak čas ko na vrtu pobiramo še zadnjo zelenjavo ,zelišča in ostale dobrote narave.
Na tole lepo sončno nedeljo sem z košaro šla po vrtu tudi jaz.
Nabrala sem kar nekaj korenja,pastinaka,peteršilja,zelene,vejico luštreka,steblo pora.
V rastlinjaku še nekaj paradižnikov in paprik.

Točnega recepta pri meni ni-kar pač te dni vrt ponuja.Sicer sem pozabila na česen in čebulo,vendar pa bo por odličen nadomestek.

Zelenjavo operem,osušim,olupim in nasekljam ali narežem,lahko ju tudi naribate.



Na težo zelenjave dodam 20% soli in vse temeljito premešam,ter pustim stati nekaj ur da se sestavine in sol res lepo prepojijo.




 Manjše kozarčke napolnim do roba,vmes z žlico večkrat vse potlačim da med zmesjo ni zraka.


Do roba kozarca nalijem še olivno olje in zaprem.


 Shranek v domači špajzi počaka tudi kakšno leto.
Tisti kozarček pa ki ga uporabljam hranim v hladilniku.



Shranek uporabljam za rižote,juhe,obare,....
Ker je tole kar močen koncentrat je za 1 povprečni lonec juhe dovolj 1 jušna žlica shranka.


lep začetek tedna vam želim

2 komentarja:

  1. Super pridelek in končni izdelek Valentina :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Takšnega projekta se pa še nisem lotila. :-) Super zgleda. Hvala za recept.

    OdgovoriIzbriši