ponedeljek, 3. julij 2017

Z dišečo sivko naokoli

Letošnji hit je očitno sivka.
Sivka v čaju,na torti ,v sirupu in seveda tudi v moji delavnici :).

Sivka na kolesu ,na copatih in toaletki.
Ti mali dišeči aromatični cvetovi  nam lepšajo poletje in z vonjem nas razvajajo še dolgo v mrzlo zimo.




 Pri copatkih je motiv kolesa zaradi njegove velikosti zelo težko ujeti,zato sem raje sestavljala patchwork.






Toaletke so različnih velikosti in lepo se zložijo ena v drugo.



 Brez cekar-torb letos tudi ne gre.
Ne štejem več koliko sem jih naredila.
So pa zelo praktične  in v njih pospravimo vse in še malo ;).




Da te dni  dihamo in šivamo z sivko pa še tole:
Slikala je moja Ana,jaz sem vrečkice samo še napolnila in zavezala.



Lep začetek tedna vam želim in zapeljite se do kakšnega polja z sivko,mogoče obiščete kakšen festival sivke,sejem sivke.Le teh je zdajle okoli nas res veliko.

1 komentar:

  1. Spet in spet prekrasni izdelki izpod tvojih rok in to še s sivko...vauuu. Lp

    OdgovoriIzbriši