petek, 25. maj 2018

Paradižnik v 2018,prvič

Letos nekako nimam volje da bi sploh kaj objavljala o paradižniku,..........
...........imelo me je da bi celo zažgala škatlo z semeni ..............
.........včasih bi bilo bolje da bi nekateri potegnili ročno zavoro in poiskali kompas.............

.......vendar se ne dam........
Nisem posejala več kot 300 sort,klasični rdeči me niti ne zanimajo več.Vse kar je rdečega so edinole zgodnje sorte in nekaj balkonskih.Mogoče še 2 sorti pelatov in potem smo z rdečo barvo zaključili.

Presajam jih počasi,po občutku in ko dopušča čas.Vse pač ne gre naenkrat.

Zgodnje sorte imam že vsa leto v posodah in na topli terasi


 Ravno tako so dwarf in deter.sorte dobile svoj prostor pod soncem na topli terasi.



 Letos sem "visoko gredo" preselila na južni del vrta.V njej so posajeni viseči paradižniki in zelišča.


 Na zelenjavnem vrtu je tudi nekaj malo neobičajnih rastlin za notranjske vrtove,za poznavalce pa seveda ne.



Že pozimi sem se odločila da je čas za "sprememb" .Prvotni plan da na odpadih poiščem "stare kangle" je kmalu padlo v vodo. Tako sem nabavila nove,ki pa se žal še malo svetijo.No,upam da jih zima pobarva v vintage patino.




Nekaj pa je nasajenih tudi že v rastlinjaku.








lep petek vam želim



1 komentar:

  1. noro, vsako leto te bolj občudujem. Jaz in tistih mojih pet paradjzov na vrtu se ti klanjamo do tal :-)

    OdgovoriIzbriši