torek, 10. julij 2018

Nahrbtniki in poletje

Sem rekla,da jaz jih pa šivala ne bom......
.......ne bom.....
..........vsi jih šivajo............in jaz ne bom med njimi..........
.........o zarečenem kruhu ne bom rekla nič,ker se mi je zataknil v grlu ............

Prvega sem naredila nečakinji,..........in potem 1 leto nič...........
........dokler me niso vsaj 20x vprašali če bi naredila enega,dva,tri,.....
.....
......................
Ok,pa poglejmo kaj imamo od materiala doma?Veliko! Velikooooooo.....
Na vsakem ustvarjalnem sejmu kupim kakšen kos,ker mogoče pa kdaj prav pride ,......

Torej letos poletju naproti z pisanimi nahrbtniki.










 Lep torek vam želim

2 komentarja:

  1. Prva dva odstavka, ki si jih napisala, sta kot bi ti jih jaz narekovala. Tudi jaz sem prvega naredila letos nečakinji za rojstni dan ... polno že ima mojih toaletk, peresnic, kap... Drugače si pa naredila cel arzenal njih ... Zelo so lepi ... Ida

    OdgovoriIzbriši