sreda, 29. april 2020

Vrtna delovna miza

Že nekaj časa nazaj sem domačega mojstra zadolžila za vrtno mizo.Takšno malo večjo,da te ob pikiranju paradižnikov ali presajanju sejancev ne boli križ.

Mogoče bo kdo mislil da pretiravam,vendar pa ko presadiš vsaj 300 sadik paradižnika in še kakšnih 300 drugih sadik zelo dobro veš kaj je to "boleč križ" .

Osnovna ideja je iz Pinteresta,prilagajala sem samo mere.
Dodali bomo še nekaj dodatkov,vendar pa je le te v času epidemije malo težje nabaviti.




 dolžina cca 90 cm in širina je cca 60 cm,mere smo prilagajali glede na velikost setvenih platojev



"Noge " smo še dodatno impregnirali,saj stoji miza na vrtu.Čez zimo jo bomo preselili v rastlinjak.




Zadnja stran mize (hrbtišče) je pobarvano z barvami ki so prijazne okolju (silvanol) in se barvno ujemajo z vrtno ograjo ki meji na sosedov vrt.Ravno tako sem z isto barvo pobarvala odlagalne površine.
Vse ostalo je barvano z krednimi barvami,ki so seveda tudi okolju prijazne.

Vrhnjo ploskev sem še dodatno zaščitila z voskom.

















Tole pa so ideje iz pinteresta ,so bistveno bolj pestrih barv in vintage izgleda-žal bi se na mojem vrtu potem barve vse preveč mešale .Morda nekoč,.....




lepe zadnje aprilske dni vam želim



Ni komentarjev:

Objavite komentar