sreda, 6. januar 2021

Drsalke

 December je že za nami,jaz pa komaj v januarju objavljam naše praznične dekoracije.

Čas pač žal ni moj prijatelj in v decembru res nisem imela časa za objave.Bo pa v januarju toliko več objav in mogoče kakšno uporabite letošnjega decembra.

Že leta je zorela ideja,da dekoriram stare drsalke iz pozabljene omare in jih uporabim kot dekoracijo pred hišo.

Žal drsalk nisem našla (posledica koronskega pomladanskega čiščenja ,..),zato sem drsalke narisala na les in v moževi delavnici so zapeli stroji.

Pridno jih je rezal in na moje veselje jih kasneje tudi pošiljal po celi naši državi.

Vse od Kopra kjer jih je barvala Ana ,pa do prelepih ravnin Prekmurja,kjer jih je Barvala Saška.

 










Ana



                                                                Saška

                                                                 Saška


Moj pogled danes je skozi belino polja.Mogoče bo tudi dovolj hladno,da poiščemo svoje drsalke in uživamo na zaledenelem jezeru.


Ni komentarjev:

Objavite komentar