torek, 1. februar 2022

Tisoč

 Ko  tisočkrat klikneš "pošlji" .......

1000 x !!!!!!

Zato danes z tole objavo obdarim zveste spremljevalce.

Komentar lahko pustiš spodaj,na nove lastnice pa čakajo 3 drobižnice 💖💖💖.



Lep,zaljubljen februar vam želim

10 komentarjev:

  1. Čestitke za 1000 objav in še več krasnih izdelkov!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala,ker prebiraš moj blog.
      Naslov mi napiši
      skerlj.notranjka@gmail.com

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Hvala,ker prebiraš moj blog.
      Naslov mi napiši
      skerlj.notranjka@gmail.com

      Izbriši
  3. Vau, to pa je mejnik, čestitke in se veliko idej in časa zanje.
    Fantastične so, polne energije in ljubezni. Hvala za priložnost.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala,ker prebiraš moj blog.
      Naslov mi napiši
      skerlj.notranjka@gmail.com

      Izbriši
    2. Superca, najlepša hvala.

      Izbriši
  4. Čestitke za okroglo število objav... kot vedno lepo, polno idej

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala,ker prebiraš moj blog.
      Naslov mi napiši
      skerlj.notranjka@gmail.com

      Izbriši
  5. Danes sem dobila po pošti tvojo nagradno drobižnico. Kolk je luštna! Pa ravno moja barvna kombinacija, rdeča in črna, pa nič kakšnih drobnih dodatkov, samo dva srčka in nekaj okrasnih šivov. HVALA!

    OdgovoriIzbriši