četrtek, 22. junij 2023

Pisani svet solat

 Letos sem solate sejala brez kakšnih planov in načrtov.

Od prejšnjih let sem v košari imela vsaj 20 različnih  vrečk semen in najbrž je bilo tudi toliko proizvajalcev le teh.Semena kupujem v vrtnih centrih,vrtnarskih sejmih in tudi v supermarketih.

Ponavadi je že tako,da v vrečki vsako sezono ostane nekaj malega semena  in hrček v meni pač vse shranjuje.

Kaj veliko si od kalitev nisem obetala,saj so   nekatera  semena imela že več kot 10 let in tudi skladiščila  jih nisem pravilno.

In ker se čudeži pač dogajajo in ker ima neumen vrtnar očitno srečo so skalila skoraj vsa.....

Tako sem jih razsadila povsod,nasadila prav na vsako prosto ped zemlje v vrtu.

Posadila sem jih med kumare,jajčevce,bučke,por....

Žal so jo v zelo mokri pomladi kar precej pojedli polži,nekaj so jih pospravile tudi strune ,pa vendar jo še vedno imamo dovolj in v temle vročinskem valu je res edina hrana ki nam paše in je redno na jedilniku.









lep junij vam želim



Ni komentarjev:

Objavite komentar