sreda, 29. november 2023

Ptičje pogače / skrb za ptice pozimi

 Za letošnji bazar domačih gasilcev sem z pomočjo ostalih članic in otrok pripravila kar nekaj ptičjih pogač .

Uporabila sem navadne glinene lončke,ki smo jih prej obdelali z servetno tehniko.

V pogačo sem zapičila tudi sadno vejo,da imajo ptice lažje oprijem.

 V vroče salo sem potopila tudi storže in jih posula s sončnicami.





Splet je poln idej in nasvetov ,ker pa zadeve rada prej preverim sem že pred kakšnim tednom naredila preizkus na domačem vrtu.

Preverjeno so sinice in dleski tole zelo dobro sprejeli.

V kuhinjski omari sem našla še nekaj že zelo dolgo ne uporabljenih lončkov in skodelic,ter tako uporabila tudi te.




 




Imate tudi vi kakšen lonček viška?

Napolnite ga ,splet je poln idej.Ptice vam bodo hvaležne.


Lep konec meseca vam želim in vabljeni v soboto na Menišijo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar