torek, 12. oktober 2010

V boj ......................










....proti virusom..
...prehladom...

4 komentarji:

  1. oooooooooooooooooooooo koliko vitaminov!
    Že od lani imam ogledano grmovje in sem čakala, da šipek še malo dozori - zdaj so ga pa pokosili:-((((

    OdgovoriIzbriši
  2. Hja,kaj pa če si svojega posadiš.Baje obstajajo tudi že brez trnja.
    Sicer pa je naš šipek nabran na pašnikih pod Mašunom.
    Ravno tako brinove jagode.

    OdgovoriIzbriši
  3. a veš da sem razmišljala, le kje si sredi oktobra nabirala borovnice:-))) brinja pri nas skoraj ne poznamo.
    Moram res pogledat, ali se ga da kje dobit. Robide sem tudi iskala toliko časa, da sem našla tiste brez trnja - si ne predstavljam, kako bi jih obirala po pikečem grmovju

    OdgovoriIzbriši
  4. Borovnice ja,...Pred snegom smo se z njimi še sladkali na Pokljuki......
    Sem pa brinje letos prvič nabirala,ne vem če ne zadnjič....

    OdgovoriIzbriši