petek, 10. december 2010

Končno tudi moje skromne..

ampak res skromne malenkosti prazničnih čestitk.
Sem letos skoraj že obupala,saj mi nikakor ni in ni potegnilo praznično delo.
Medtem,ko so blogerke začele že septembra,sem jaz cincala do tega tedna.
Takole je nastajalo malo po obrokih nekaj mojih prazničnih malenkosti.
Nič posebnega niso,malo papirčkov,malo dodatkov brez pikic na i in ostalih čirule čarol.
Meni vse tiste drobne cortik stvari ne gredo.Žal.

Seveda so sodelovali tudi otroci.
Med rezanjem in prepogibanjem papirčkov se ponavadi izve vse šolske čenče in skrivnosti.




Toliko,za pokušino.
Če nam ne uspe nadaljevati nam še vedno ostane nakup Unicefovih kompletov.....

7 komentarjev:

  1. Sploh ni slabo, prav nasprotno. Zadnja četica palčkov se meni zelo dopade.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kaj skromne, lepe so, prva mi je zeloo všeč. Meni je pa ravno to všeč, da ima vsakdo svoj stil, da čeprav z istimi materiali narejeno, lahko prepoznaš h komu sodijo. LP

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo so mi všeč. Zaradi preprostosti. Letos nam vsem vleče v bolj preproste vode, se mi zdi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zakaj skromnih? Meni so všeč! Veliko lepše je dobiti doma narejeno čestitko, tako vsaj veš, da pošiljatelj misli iskreno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepe čestitke so nastale. Vsaka je nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala vsem in hvala čisto vsaki posebej.

    OdgovoriIzbriši