četrtek, 2. december 2010

Nagrada

Na bel zasnežen dan me je razveselila Hali.

To je moja prva nagrada in je zagotovo najbolj sladka.
Prve pa itak ne pozabiš nikoli.
Hali-tanajlepša hvala.

Slikce sicer ne znam prilepit(še)-sem bolj trd samouk,.....
Odgovori na vprašanja gredo pa takole

1.Zakaj si ustvarila blog?
Hja,težku je rečt zakaj.Še najverjetne zaradi firbca,če bom znala.(očitno zaradi slikce ne!!!)
Potem je pa itak steklo samo od sebe.

2.Kakšno vrsto blogov bereš?
Redno ob vsaki jutranji kavi tiste,ki so takrat najvišje v stolpcu na desni strani.

3.Najljubša kozmetika?
Niti ne,čeprav tista z modrimi črkami na beli podlagi vodi.

4.Obleke??
Hja take ,da se v njih sproščeno počutim.
Itak da vodi jeans.

5.Najpomembnejša kozmetika??
Poleti zagoto stik,ampak pozimi pa mehurčki.

6.Parfum?
Kako je že rekla ta svetla Marlinka??

7.Film?
Nič posebnega.Vse bolj v stilu Moje pesmi moje sanje,....
Čeprav včasih tudi Boter prav pride.

8.Države,ki jih želiš spoznati?
Hja,več jih je.
Naj bodo brez kač in vojn.Naj imajo vedno +20 stopinj celzija in obvezno morajo imeti hudo dober botanični vrt.

In igro podarjam prav vsem,ki ste na moji desni strani zabeležene.
Ker prav vse rada berem,zelo uživam ko gledam vaše izdelke,vaše ideje in berem vaše misli.
Hvala tudi vsem,ki pokukate na moj blog in hvala vsem,ki pridno komentirate.

Hvala Hali.


Ni komentarjev:

Objavite komentar