sobota, 4. februar 2012

Likam ;)

Likam,samo ne perila ;).
Le ta bo počakal na moje boljše razpoloženje.

Tale torkova operacija mi je pobrala vse veselje do gospodinjstva.
Vendar ne do ustvarjanja.Te volje ne dam!!

Saj veliko moči ravno še nimam,vendar nekaj pa sem le scumprala ;).






 V zelenem....


 cvetoče...
 



 Polikala pa sem tudi vse male ostanke.Tako imaš vedno pri roki pisan papirček za mala sporočilca ;) .
 O likanju servetkov si lahko več preberete med "postopki".

In nikar ne pozabite na "Valentinov cukrček" iz prejšnje objave.Žrebam 10.februarja.


Vsem želim čim manj snežnih nevšečnosti,varne korake po ledenih površinah in čim manj odpihnjenih klobukov ;) .


3 komentarji:

  1. super je tole likanje! Jaz imam tudi že nekaj servetkov pripravljenih, samo še čakajo, da jaz začnem;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, jaz še obleke komaj zlikam,kaj šele kaj drugega!:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni se ne da si zlikat obleke, kaj šele to :>

    OdgovoriIzbriši