sreda, 8. februar 2012

Perje in mraz

Ko bi vi vedeli kako jaz komaj čakam na pomlad in tisti regrat u salat;).
Resnično .
Očitno sem res človek pomladi.
Takole pa zgleda na vrtu












 Gneča povsod.Tudi v kokosovi lupini.


Seveda sem tudi servetkala ;).
Brez likalnika mi trenutno živeti ni ;) ;).
Ko sem seštela vse,je seštevek pokazal 70.Za zečetek izdelovanja beležnic bo dovolj ;).


 Mogoče še namig za tiste ki  boste to počele v bližnji prihodnosti.
Prav lepo se lika na stare koledarje,ki jih ponavadi prekladamo iz predala v predal;) .

Nadaljuje se tudi projekt "februar".


In še dva dni časa imate za "februarski cuker",ke je spisan nekaj objav nazaj.


Upam,da ste lepo preživeli praznik.Meni so žal prireditve ušle iz planov.Žal si še vedno ližem rane :(.
Uživajte!!




6 komentarjev:

  1. Noro pridna si s tem likanjem in malo ti zavidam tole perjad ...luštne so!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz že komaj čakam regrat, samo mi je kar všeč, da je sedaj še zapadel sneg (da ne bi kje potem aprila ali celo maja ;) Tako imamo vsaj nekaj od zime. Za ptičke pa je tudi poskrbljeno, kot vidim. Dobra ideja s kokosovo lupino. Naši nam vsako leto v zahvalo zasejejo sončnice (tja, razvajenčki drugega sploh ne jejo ;)
    Si pa zelo pridna z likanjem.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hja,kaže že tako,da je likanje hobi postalo ;) .

    Kokosovi orehi so pa vsestranski in nam okrog po vseh drevesih visijo.

    Kar nekaj jih je kot krmilnica,imamo pa tudi valilnice.
    In skakači so imeli v njih včasih tudi bivališče in za posodico za hrano.

    lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja pri nas je tudi taka gneča v hiški in okoli nje. Sami ptički povsod =) Boščki so zdej.

    Hm projekt projekt, to bo velik projekt ;) Me prav zanima, kaj lepega bo iz tega.

    Tole s koledarji je pa res dober nasvet. Ravno v prejšnjih dneh sem jih par potegnila iz predala pod posteljo in glej ga zlomka, jih dala za star papir. Zdaj mi pa ti poveš, zakaj jih lahko porabim. Še na misel mi ni prišlo :) Bo treba hitro, preden kam odromajo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lava,kar hitro po koledarje,dokler jih ne odpeljejo ;).

      Steklenica pa,.....hja do konca meseca pokežem celo,do takrat pa na obroke ;).

      Izbriši
  5. Tudi jaz rada opazujem ptičke okrog krmilnice. Drugače pa ja, sej je fino mal snega, zdaj je tudi manj hladno, tako da je znosno. Mi smo se ravno danes povzpeli na enega izmed Polhograjcev, se gori v koči pogreli in okrepčali, potem pa po cesti z naglavnimi svetilkami in sankami v dolino. Luštno je ker otroci tolk uživajo. Jaz bom pa tako kot ti uživala spomladi ob polni skledi regratove solate :).

    OdgovoriIzbriši