torek, 13. januar 2015

Beli mož,sneženi mož,.....

.....za vasjo stoji .....

Tako nekako gre tale pesmica ki smo se jo pred davnimi leti učili v šoli..

Ko sem še lani konec decembra mečkala fimo (hvala Suzy) zunaj snega še ni bilo.Zapadel je nekje vmes,med peko in lakiranjem :).















Že pred slikanjem jih je kar nekaj našlo že svoje ključe :).

Ste že naredili svojega snežaka letos?


5 komentarjev:

  1. oo kako so srčkani obeski. Me kar zamika da bi še v tovrstno ustvarjanje se podala :).. snežaka letos še ni bilo, čakamo na ogromno pošiljko snega, da bo temu primerna velikost snežaka :P. Sledim tvojim objavam, lp Maja

    OdgovoriIzbriši
  2. Simpatični snežakci. Sio ti sneg prinesli :)

    A si celo uspela kaj od tistega fima uporabit? Pol imaš pa dobre mišice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Suzy,ne vem če so mišice,mogoče je samo trma :).
      Niti ni bil fimo tako zelo trd in kapljica olja je tudi malo pomagala.
      lp

      Izbriši
  3. Lušni snežakeci. Verjamem, da so kar hiteli čuvat ključe. :-)) Jaz sem to zimo naredila samo enega mini mičkenega snežaka pol ure po tem, ko je začel naletavati sneg. :-)) Čakam na večjo količino mokrega snega.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kaksni lusni snezaki. Ne, meni se ni supelo narediti snezaka.

    OdgovoriIzbriši