sreda, 21. januar 2015

Zeleni prsti

Z januarjem se začno dnevi daljšati in kakor se pokažejo prvi sončni dnevi-takrat me zasrbijo zeleni  prsti.
Ne gre drugače in vsako leto je isto.

Posejale sem že prve paprike,čilije,jilo in okro.
Čisto sramežljivo so pokukali že prvi listi.


Ko so rastlinice še tako majhne je zalivati najbolje kar z razpršilko.
In takšnele domače izvedbe so čisto ok.


Da se mi  sorte ne pomešajo jih vedno zelo skrbno označim.
Letos prvič označujem z pomočjo plastifikatorja.Ideja seveda ni moja,lani sem tale sistem občudovala pri Vidi in njeni mami.Letos poizkusim tudi jaz.

Sorte najprej natančno spišem in sprintam.


Razrežem in zložim v folijo.



Vložim v plastifikator:


razrežem


in naredim že luknjo za vrvico.
Najprej bo označevalec v zemlji,ko pa bo rastlina dovolj velika pa ga lahko zavežemo na steblo.Tako bom skozi celo sezono vedela katero rastlino oziroma sorto vzagajam in tudi ko bom pobirala semena bo veliko lažje.


Danes pa sem posadila že tudi prve paradižnike .



Kaj pa vi?
Vas že kaj srbijo zeleni prsti?

4 komentarji:

  1. pohvalno.. zelo lepo in lično narejeno in urejeno.. imam željo sama kdaj kaj vzgojiti od začetka upam da kmalu izvedem :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ti gre tole.
    Vidim, da je že ura za posadit paradižnike. NAslednji teden gredo torej v zemljo tudi moja semenčka.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pridni prstki,tudi mene že kar vleče bodo drug teden semenke že posajene:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super, zelo lepo. Jaz pa še nisem posejala čilijev, sem letos kar malo pozna.

    OdgovoriIzbriši