četrtek, 3. september 2015

Dogaja se ....

....v naši knjižnici.

 
V cerkniški knjižnici si oglejte čudovite izdelke Valentine Škerlj, ki se je na svojem blogu predstavila kot "Čist taprava, čist čistokrvna Notranjka, ki je zaprmej prepričana, da je ustvarjalnost najboljše zdravilo proti stresu in rešilna bilka v težkih časih življenja. Iz dežele med Slivnico, Nanosom in Krimom. Med tremi najstniki in kosmatimi tačkami."








Ko me je prijazna Vesna že spomladi povabila da pri njih pokažem svoje izdelke si niti nisem mislila da bo september tako hitro tule .
Izdelke sem kot je ponavadi v moji naravi delala skozi in na zalogo-samo da nisem pomislila da bodo tudi vsi ti "izdelki na zalogo" sproti odhajali od doma !!
In tako sem nekatere šivala vse noči zadnjih dni avgusta in jih shranila v dekorativnih škatlah predstavljene v  eni izmed  prejšnjih objav.
Še dobro da sem jih "skrila " v škatle :).V nasprotnem primeru bi bile police tule prazne ;).

Vesela,vesela !! Vesela zelo -da imate radi moje izdelke in da se vedno radi vračate.
Vesela in hvala  vsem KER STE !!

Hvala Vesni,ker me je povabila.
Hvala Urši in Hani ker sta pomagali pri postavitvi 
in hvala mojima deklicama ker sta ustvarjali,barvali in vsestransko sodelovali.

Pa še nekaj mojih slik .



















Vljudno vabljeni k ogledu . 

1 komentar:

  1. Čestitam za tole lepo razstavo! K tebi se vedno znova rada vračam in občudujem tvoje izdelke in seveda paradižnike. :-))

    OdgovoriIzbriši