ponedeljek, 11. junij 2018

Pehtranov sirup & sladkor

Sem mislila da letos z pehtranom ne bo nič.
Zgodaj spomladi sem ga presadila,potem je bilo sušno obdobje in sedaj vsakodnevni dež.Prizanesla mu nisem niti jaz.Čisto preveč sem obremenjena z delom in šivanjem in vrt je prepuščen sam sebi.Žal.
Lahko bi mu rekla da je borec z veliko začetnico ,saj si je lepo opomogel in kljubuje vsem ne prilikam  .




Raste v senci,med plevelom,polži,......





Moja nona je pehtran veliko uporabljala.Potica,štruklji ,...mmmmm kako mi dišijo spomini....
Jaz pa tokrat nisem pekla,pehtran sem shranila za hladne zimske dni.

Za pehtranov sladkor potrebujemo:
~sladkor
~pehtran
Pehtran osmukamo,osušimo in v pasteh zložimo v kozarce.




Pehtran naj bo res suh.Kozarec vsak dan malo pretresemo .Sladkor bomo uporabili v sladicah,biskvitih ,pecivu itd.Aroma nam bo pričarala čudoviti vonj poletja.

Pripravila pa sem tudi Pehtranov sirup.


~4 šopke pehtrana
~liter vode
~dobre pol kilograma sladkorja
~žličko citronke

Vodo zavremo,raztopimo sladkor in dodamo pehtran.Pustimo stati 24 ur.
Precedimo,dodamo citrono,zavremo in vroče polnimo v steklenice

Sirup je malo bolj zelenkaste barve .Na sliki je zadaj les in pozlati vse skupaj.
Sirup je uporaben v sladicah,pijačah,kompotih,...

Ker pa je bezeg še v zadnjem cvetenju sem poleg sušenja,skuhala še sirup.





lep junij vam želim

Ni komentarjev:

Objavite komentar