sreda, 5. junij 2019

Poletni ležalniki





 Te dni,ko sonce dobiva svojo moč prav paše malo posedeti zunaj.Prebrati kakšno dobro knjigo,se ohladiti z domačim sladoledom,....




 Takole sta zgledala ležalnika iz zgornje slike.
Uničena od dežja,vlage,zime in zoba časa.


Ker pa sem jih dobila za darilo in ker mi takšne stvari zelo veliko pomenijo sem se lotila obnove.
Blago sem odstranila,les malo pobrusila in pobarvala z kredno barvo.



Ker pa sem ljubiteljica lavande ,sem blago za ležalnika izbrala v Ajdovščini .

Blago je keper vezave in dovolj močno za ležalnike in ostalo tapiciranje.







Blago sem za vsak slučaj še podložila z belim platnom.


Lep,topel,poletni junij vam želim.

1 komentar:

  1. Hola Valentina, que bello paisaje que me retrotrae a mi infancia , mi niñez a me trae hermosos momento de esparcimiento con mis abuelas.
    Sabes una cosa nosotros en mi ARGENTINA le llamamos REPOSERA, nos gusta mucho sentarnos en ella para tener mañanas y tardes de placer tomando mate, el mate para nosotros es fundamental, te explico lo que es por si nunca escuchaste hablar de el, el mate de por si es un fruto de una planta que lo desecan y así lo venden, en el se pone yerba mate y azúcar más agua caliente y bombilla de por medio te servis unos ricos mates y la reposera es parte fundamental en las mateadas en .
    Has echo un bello trabajo, porque aparte la elección de la tela, hace que tu reposera sea más bonita todavía, me encanto y te agradezco que esas fotos me llevaron a mi hermosa infancia.
    Desde SALTA, ARGENTINA te dejo un abrazo GRACIELA

    OdgovoriIzbriši