petek, 28. junij 2019

Vložene marelice

Shranimo poletje v kozarce ,za dni ko bo zunaj krepko pod 5 stopinj in bomo iskali kape ter šale.

Marelic je zdajle zunaj v izobilju.Stojnice na tržnici se šibijo pod njihovo težo,v supermarketih so akcije in super akcije,.........
Jaz sicer še vedno prisega na domače,nabrane pri kmetu ali sadjarju.


Recept je najbrž od moje none,vsaj knjiga in zapiski so njeni.Gre pa nekako takole:
~marelice
~1kg"cukra"
~2,5 litra vode
~vanilijev sladkor
~žlica citrone

Marelice operemo  in počakamo da se temeljito posušijo.
Kozarci naj bodo res sterilno čisti in pokrovčke razkužimo.Nona jih je zbrisala kar z krpo,namočeno v domač šnopc.







Suhe marelice razpolovimo,če so velike jih damo na  četrtine in zložimo v kozarce.
Sladkor raztopimo v vodi,zavremo ,dodamo vaniljo ali vanilni sladkor ter citronko(nona je uporabljala tisto  v kockastih škatlicah).


Marelice zalijemo s sladko tekočino do roba kozarca in še vroče zapremo.

Kozarce zložim v pekač z višjim robom,dolijem vodo in pasteriziram.1 ura na 90° stopinjah.
Jaz kozarce pustim v pečici kar čez noč da se počasi ohlajajo.




lep petek vam želim

3 komentarji:

  1. Njami, marelice! :-) Hvala za recept. Jaz bom pa danes kuhala marmelado.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ali mi lahko pomagaš s kontaktom za kakšne domače?
    Lp, Simona

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Poišči jih na netu ali fb:DOMAČI PRIDELKI.
      Fantje vozijo okrog samo domače sadje in zelenjavo,velikokrat vzamem pri njih.

      Izbriši