torek, 2. junij 2020

Ptičje hišice

Mesec dni nazaj se je čas ustavil in midva sva si vzela čas za vrt.

Iz ostankov lesa ,ki jih jaz skrbno skrivam po vseh vogalih hiše in delavnice  sem sestavila male lesene hišice ,ki spominjajo na valilnice.
Če bodo kdaj temu namenjene ne vem,ptice se odločajo same,so pa luštna in pisana popestritev vrta.



Mere hišic sem prilagajala ostankom lesa in zgolj naključje je da so v širino vse enake,dolžine so različne.
 Najprej sem jih zlepila z lepilom za les,kasneje še zbila z vijaki.


Pobarvane so z krednimi barvami,za ilustracije je naša Ana uporabila akrilne,čez vse pa sem dala še vosek vintage paint.






Streho smo še dodatno zaščitili z mahom in lubjem.









Lep in z ptičjim petjem prepet mesec junij vam želim

Ni komentarjev:

Objavite komentar