četrtek, 19. september 2024

Domači lešniki

 Na vrtu imamo 2 rdeča leskova grma.Posajena sta bolj kot ne da zaščitita in skrijeta domači kompostnik in vsa ta leta smo plodove več ali manj prepustili pticam in vevericam.

Letos pa je grma bilo treba malo skrčiti,porezati in zraven sem jih še obrala.No,na vejah smo pustili dovolj tudi za repato veverico,ki nas vsake tolko obišče in po tleh jih je dovolj tudi za polhe in miške.



 

Strla sem še sveže,saj tako najbolje pregledaš in izločiš slaba zrna.


Luščine in poškodovane ter lešnike z obiskovalci sem nastavila pticam,o tem sem pisala že nekaj časa nazaj.

Lešnike sem posušila kar v pečici na ventilacijskem programu.





Lešniki so izredno sladki in skoraj dvomim da jih bo kaj ostalo za Božično potico.




Ni komentarjev:

Objavite komentar