torek, 27. avgust 2013

2m x 2m

tako velika je tale odeja.

O tem da sem z šivanjem začela že v začetku leta in jo skoraj vsak mesec malo po malo šivala.
Svoj prostor je dobila v bivalnem delu naše hiše,
preizkusil pa jo je tudi že  Gizmo :)















Uživajte !

12 komentarjev:

  1. To pa je kar projekt. In zelo lepa je. Bravo

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna je, super kombinirana z vzglavniki.

    OdgovoriIzbriši
  3. wow zelo lepo...všeč so mi barve!

    OdgovoriIzbriši
  4. oh kako lepo! In same "moje" barve...res je čudovita.
    P.S. tudi na naš kavč bi super legla:-)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa in zelo velika. Bravo da si se jo polotila. Upam da vam Gizmo dovoli souporabo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tole pa je bilo kar veliko dela,ampak na koncu se je izplačalo.Čudovita odeja,z lepimi barvami.
    Lp, Urška

    OdgovoriIzbriši
  7. Uf, je dobra! Res mi je všeč. Joj, a kosmate jo je moral tud probat, hahaha... njemu podobno :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Uf, je dobra! Res mi je všeč. Joj, a kosmate jo je moral tud probat, hahaha... njemu podobno :)

    OdgovoriIzbriši