četrtek, 29. avgust 2013

Vrečke iz reciklaže

Od "Ljubljanske tete" sem prejela eno veliko škatlo belih bombažnih kosov,koščkov,plaht,trakov,..
Nekateri kosi so bili še čisto novi in nekaj jih je že videlo lepše čase.
Kot je v moji navadi da veliko stvari počaka v škatli čakajoč na idejo in čas se je to zgodilo tuditokrat ;)

Od takratne ideje in današnje izvedbe je res preteklo veliko vode in kar nekajkrat je že vmes padal sneg-
pa vendarle kakor pravijo:Da čez 7 let vse prav pride :)

Tole je serija bombažnih vrečk iz predelave .





Takole so se zjutraj nastavljale soncu :)




In po likanju







Uživajte

5 komentarjev:

  1. Zares lepe vrečke so nastale. Všeč mi je tvoje razmišljanje: porabiti stvari, narediti nekaj spet uporabno. Tudi zaradi tega rada pridem na obisk.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kak so dobre!!!

    Motivi so servietke, ne? Ker nimam pojma, me zanima če je postopek kako jih spraviti na tkanino zelo zahteven?

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja,Mojca-motivi so servetki.
    Tehnika ni težka,le lepilo mora biti pravo.

    lp

    OdgovoriIzbriši