nedelja, 18. avgust 2013

Šivajo se tudi vrečke za čaj

Ker potem ko decembra dobri možje nosijo dišeče čaje po hišah jih enostavno nimam časa šivati.

Uporabila sem transfer papir in tiskalnik,malo čipk in navaden bel bombaž za rjuhe.

Seveda so vrečke še prazne,saj se zelišča in rožce še sušijo.

Velike,za družinske čaje;









In malo manjše za posamezne čaje:

















Uživajte

9 komentarjev:

  1. Tole so pa res lepe vrečkice.Ena lepša od druge.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Neumorna si, krasne vrečke si zašila, okrasila!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite vrečke za čajček. Si mi dala super idejo. Vesela, da sem te našla, sigurno pridem spet. Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ideja in še lepša izbedba

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala vsem,ki pokukate na moj blog.

    lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Zdravo! Lepe vrečke! Kakšna je cena desetih vrečk iz sedme ali osme slike, ali v tem stilu? Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Zdravo! lepe vrečke! Kakšna je cena desetih vrečk iz sedme ali osme slike? Lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdravljen
      Me veseli,da so ti vrečke všeč.
      Za vse ostalo pa se oglasi na
      poosmiinpol@gmail.com

      lp

      Izbriši