petek, 5. januar 2024

Ptičje pogače ll.

 Ker obljubljajo sneg in mraz za konec tedna sem končno pospravila zadnje radiče  po vrtu in skuhala še zadnje ptičje pogače to sezono.

Tokrat sem jih vlila kar v navadne piknik kozarce .

V sredino sem še v vročo zmes zapičila lesene palčke.

Da se zmes lepo strdi sem čakala 3 ure.Potem sem pačko počasi povlekla ven in tako dobila tunelček v katerega lahko napeljemo vrvico ali žico.

Jaz sem uporabila oboje.Pod neketere pogače sem na žico vstavila tudi palčke,tako ptica lažje pristane,na druge pa sem spodaj namestila kar navadni pokrovček od steklenih kozarcev.V pokrovček se bodo ujela semena,ki bi mogoče padla na tla.

Žal sem se prepozno spomnila,da bi pokrovčke ali deščice namestila tudi nad pogačo,saj bi jih tako zaščitila pred snegom.Tako je,če si samouk ustvarjalec.Vse življenje se učimo.



Trenutno je v vrtu več kot 20 takšnih ali drugačnih pogač,krmilnic in inovacij ,Še najbolj oblegana je buča,objavljena nekaj postov nazaj.




Mogoče jih je res veliko,vendar pa opažam da se male ptice ,kot so zelenčki ali sinice umaknejo iz večje krmilnice ko prideta detel ali šoja in se raje zadržujejo pri manjših obešankah.




 Pogače pa sem vpela tudi v male krmilnice.


Lep konec tedna vam želim


Ni komentarjev:

Objavite komentar