četrtek, 4. januar 2024

Ptičje pogače v glinenih lončkih

 Sem prepričana,da ima kakšen glinen lonček vsaka hiša na zalogi.

Mogoče od babice,mogoče od že zdavnaj umrlega kaktusa.,kupimo pa jih lahko tudi v vsakem vrtnarskem centru.


 

Jaz sem moje prej pobarvala z akrili in decoupage tehniko,ter prelakirala z lakom za čolne.



 

Skozi luknjo sem napeljala vrvico in pa ukrivljeno vejico.

Pazimo,da smo luknjo res dobro zaprli,saj nam drugače skozen steče vroča pogača.

Vejico poiskusimo držati na sredino,saj bo tako sila in teža ptice bolj razporejena.

Danes je bila žal pogača tako zelo vroča,da sem malo tekočine polila tudi po zunanjem delu lončka in vsako brisanje bi pomenilo opeklino.


Pogače sem obesila v krošnjo bora in macesna.
Upam,da je dovolj visoko in dovolj na koncu vej,da bo mačkam nedostopno.




 Pa vi?

Ste že poskrbeli za zunanje ptice?



Ni komentarjev:

Objavite komentar